I START HIGH SCHOOL TOMORROW SO IM SOS ORRY IF I GO INACTIVE THE NEXT WEEK OR SO! I WILL TRY TO POST AS OFTEN AS I CAN I PROMISE

image


Anonymous said: omg i just found your blog and can i just say your already my fav blog! <3 im so glad i found u

Oh my god, thank you so much! ily baby

image


meofrps:

look if you wanna rp with me lets rp. i dont care if your writing isn’t flipping amazing or if your grammar sucks or your spelling is off so what! rping is supposed to be fun not no damn english paper or some shit. as long as we can ship and our characters can develop and you can pt then come on let’s rp cause it was never that serious all these damn expectations and requirements just have a ship and have fun like..


Ariana Grande icons

please like if saving/using!
credit: ohmygrandegraphics.tumblr.com or @/laughing_irwin


5sossexytime:

concert tickets or boyfriend?

[clears throat]

*whispers*

"concert tickets to see my boyfriend”


camila cabello circle doodle icons


laragazzaconleideeconfuse said: Camren manip please?

I posted three! Hope you like them, or at least one lol.

image


Anonymous said: pls one manip of shawn mendes and ariana grande

Posted, babe.

image


shawn mendes & ariana grande manip


camren manip ((camila cabello & lauren jauregui)))